My Blog

Alhamdullillah...siap akhirnya blog saya. Terima kasih tak terhingga kepada sahabatku Muhammad Aziz dan En. Amin "belalang kunyit" yang banyak membantu menyiapkan blog  saya ini dan mengajar saya dalam membina blog ini. Blog ini direka dengan tujuan dan usaha saya untuk menulis mengenai perjalanan minat saya dalam dunia  menghias kek dan roti dan dalam masa yang sama dapat saya menyambung tali sillaturrahim antara rakan-rakan baru dan lama diluar sana. Ingin juga satu hari nanti dapat memenuhi impian dan minat saya dan ia menjadikan ia salah satu sebab bagi memenuhi impian saya untuk menjadi ibu sepenuh masa dan menjadikan dunia baking ini sebagai satu kerjaya..Kepada ibu bapa, kawan-kawan, sahabat handal, rakan taulan, saudara-mara doakan kejayaan saya dan semoga diberkati Allah hendaknya..Amin...

0 comments:

Post a Comment

Order Form

Name:
Email Address:
Handphone No :
Type Of Order & Design :
Pick Up Date :
Notes :

Click here to put a form like this on your site.