DEngaR Ini CeRiTa

Ni dia ngoper kek yang first time try ni...ok la jugak (hbs licin masuk perut)
Alkisahnyer..lepas blajar buat choc moist cake saya pun balik try la buat...so first try dah menjadi la pulak...Tapi daunnyer tak baper nak cantik..Maklum la..tgh baru-baru lagi pegang nozel..Tangan ni masih keras...jenuh jugak la nak buat bunga ros...tapi try-try banyak kali ok ler jugak...tapi masih tak puas hati...tak per..biasa la tgh baru...biler dah lama-lama ok dah..So saya buat la design nyer lain la sikit...takkan nak tiru bulat-bulat cikgu ajar kan...tambah la sikit strawberry tu nak bagi meriah sikit kek nyer... nak dijadikan cerita saya buatkan kek tu masa majlis berkhatan anak lelaki tunggal teman sama pulak tarikhnyer dgn pak sedara..so celebrate  la sekali besday anak teman ngn pak sedara teman...Majlis pun berjalan lancar dan kek pun dapat pujian...kira tak sia-sia saya pi berguru...terima kasih pada sahabat saya ita rohaya yang memberi sokongan padu untuk saya meneruskan minat saya dalam bidang baking ni yang mana pada mulanyer tak baper nak minat...dan Terima kasih juga saya pada sifu kek saya inasaly yang sabar dengan keras tangan saya semasa mengajar dan tidak lokek dengan ilmu baking..
Ni la dia anak lelaki tunggal saya (Muhammad Ashman Nabil)..lepas potong kek dia punya lak kena potong...Yang kat blakang tu pokcik saya yang sporting dan U roccck la pakndak...



0 comments:

Post a Comment

Order Form

Name:
Email Address:
Handphone No :
Type Of Order & Design :
Pick Up Date :
Notes :

Click here to put a form like this on your site.