BiRtHday cAke

Yang ni kek harijadi anak saya yang ke-4, memandangkan masa tidak mengizinkan saya membuat kek pada tarikh 18.12.2010 saya genjakkan datenye ke 25.12.2011 sempena cuti krismas dan pada tarikh itu juga diadakan Reunion cucu cicit Kulup Mat Daud (Moyang sebelah atuk saya) So untuk memeriahkan acara diadakan majlis harijadi untuk anak saya dan kepada keluarga yang tarikh lahir yang jatuh pada bulan Disember..Jom kiter layan gambo yak!!! kata orang perak..

Ni la dia Nurneesa Izzati (Birthday Girl)

Ni pula family aku (warna ijo jadi pilihan) . Masing-masing dok posing mcm2 gaya..Happening sungguh..Semua sekali dalam salasiah moyang aku ada 9 anak so ada 9 warna...Fuhh ramai tul..Yang tak kenai tak pernah jumpa pun ada..Tapi sekarang dah kenal..Masuk paper lagi..dasat tuhh!!

Ni la kek untuk sikecik Neesa@Noni. Coklat Sponge kek dilapisi strawberry filling..

0 comments:

Post a Comment

Order Form

Name:
Email Address:
Handphone No :
Type Of Order & Design :
Pick Up Date :
Notes :

Click here to put a form like this on your site.